Dagje Listvyanka

14 juni 2013 - Listvyanka, Rusland

Vandaag  kwam de zon maar magertjes door. Dus niet zo warm als ze gezegd hebben. Het was warm genoeg voor mij .Vandaag heb ik namelijk een wandeling gemaakt naar de viewpoint. Dit was een aardige klimpartij, Eerst al een stuk naar boven gelopen. En daarna nog 700 meter omhoog. Er ging wel een stoeltjeslift heen maar dat heb ik maar niet gedaan. Boven wat gedronken. Een hele Russische familie zat daar te picknicken aan de tafel en vroeg of ik er bij kwam zitten. Ik kreeg van alles. Stukje vis, kippenpootje, ei, paprika , tomaat, aardappel, cake , pannenkoek, En natuurlijk wilden ze proosten met wodka, Een vrouw begon er Russisch bij te zingen. Een gezellig bedoening dus. Ik heb ik hier ook foto's van gemaakt maar helaas heb ik mijn camera laten vallen. Morgen ga ik maar op zoek naar een nieuwe in Irkutsk. De tocht terug ging sneller .Of dit door de wodka kwam.....

;s Avonds heb ik weer samen met  het echtpaar Willlem en Gerjan uit Haps gegeten en wat gedronken. Moe van de wandeling duik ik vanavond op tijd het bed in .

Morgen ben ik een dagje in Irkutsk en  om 22.10 uur vertrekt ik met de trein naar Ulan Bataar  Hier verblijf ik 2 nachten in een Gertent  in het Terelj National Park,.Willem en Gerjan gaan hier ook heen, Daana stap ik op de trein naar Beiijng.. Ik denk dat  ik tot Beijing geen internet heb dus jullie horen dan vanaf 21 juni weer van me.

Baikal meer dag 1

1. Hans:
    14 juni 2013
    Hoi Tootje,

Dat klinkt allemaal reuze interessant. Irkutsk ken ik nog van het VPRO-programma Post Irkutsk. Je bent wel heel ver weg! Ook mooi dat je zulke leuke contacten legt en kunt optrekken met wat landgenoten. Goeie reis verder naar het andere einde van het continent.
  2. Wilma:
    14 juni 2013
    Gelukkig was het de camera, die viel, en niet jij zelf. Zo te lezen vermaak je je in ieder geval goed.