Langkawi

1 oktober 2013 - Langkawi, Maleisië

Een paar heerlijke dagen in Langkawi gehad. Ik zat in een gezellige hostel. Het strand was op nog geen 5 minuten lopen afstand. Vanuit de hostel werden verschillende activiteiten georganiseerd waaronder zeevissen. 's Avonds hebben we met zijn allen de gevangen vis opgegeten. Ook zijn we een avond gaan biljarten .ik bakte er niet veel van maar was niet de enige gelukkig.  . Het was hier zo gezellig dat ik een extra dag langer ben gebleven.  Om vanuit  Langkawi naar Thailand  te gaan bleek voor mij niet handig omdat ik dan maar een vis voor 15 dagen krijg.. Dit zou betekenen  als Betsie in Thailand kom ik het bijna al weer moet verlaten. Langkawi had ik nu wel gezien zeker ook omdat het begon te regenen. Dan maar terug naar Penang en van hieruit vliegen naar Thailand. IBIj de hostel gaven ze me het advies om naar de Thaise ambassade te gaan en daar de visum aan te vragen. Een goed plan want ik wil graag met de trein nar Thailand.  Vanochtend  naar de ambassade gegaan. en vanmiddag kon ik mijn paspoort al weer ophalen met een visum  voor 2 maanden.. Morgenmiddag vertrek ik met de trein vanuit  Butterwordth naar Thailand. Ik kijk nog even waarheen precies. Ik wil graag naar Chiang Mai maar dit is een heel eind.

1. Betsy:
    1 oktober 2013
    Ik hoop wel dat je dan op tijd in Bangkok bent. :)
  2. Tootje:
    3 oktober 2013
    Ik ben op tijd in Bangkok. Ben nu heel toevallig in Hua Hin voor 1 overnachting. Leuk plaatsje kunnen we ons wel vermaken. Heb hier bus geboekt naar Chiang Mai. Morgenvroeg vertrek ik en ben er morgenavond. Trein rijd niet naar Chiang Mai i.v.m., werkzaamheden Maandag of dinsdag ga ik terug naar Bangkok. Dit duurt 9 uur,